Laatu ja ympäristö

Pelican Rougen ”laatupolku” on pitkä. Olemme alan ainoa yritys, jolla on ulkopuolisen sertifioijan myöntämät laatu- ja ympäristösertifikaatit (ISO9001 ja ISO14001). Ulkopuolisen arviointilaitoksen palautteet auttavat meitä kehittämään toimintaamme.

  1. Kotisivu
  2. Vastuullisuus
  3. Vastuullisuuden johtaminen
  4. Laatu ja ympäristö
Laatu- ja ympäristösertifioitu yritys - Pelican Rouge

Olemme ylpeitä palvelumme laadusta

Laatu syntyy henkilöstömme tekemisestä, johtamisesta ja toimivista prosesseista. Asiakkaillemme tämä näkyy heidän tarpeitaan vastaavan palvelun tuottamisena sekä nopeana reagointina muutoksiin. Laatu on kiinteä osa päivittäistä toimintaamme.

Seuraamme laadun toteutumista erilaisin mittarein ja kehitämme jatkuvasti toimintaamme, jotta voimme taata asiakkaillemme aina tasalaatuisen, ensiluokkaisen palvelukokemuksen kaikkialla Suomessa.
Todisteena korkeasta palvelun laadusta meille on myönnetty ISO9001 laatusertifikaatti  ja ISO14001 -ympäristösertifikaatti.

Olemme päivittäneet laatu- ja ympäristöjärjestelmämme (ISO9001 & ISO14001) uusiin 2015-standardeihin. 

Ympäristöasioiden merkitys

Ympäristöasioiden merkitys kasvaa

Ympäristöasioiden merkitys toimialalla kasvaa koko ajan. Näin ollen Pelican Rouge etsii markkinoilta jatkuvasti ympäristöystävällisempiä tuotteita, aina raaka-aineista laitteisiin. Laitteiden energiankulutusta pienennetään erilaisin säästötoiminnoin, lisäksi materiaalit ovat kierrätettäviä. Eettisyys, ekologisuus ja ympäristöystävällisyys huomioidaan myös tuotteissa. Tänä päivänä pakkausmateriaalien kierrätettävyys on tärkeää. Suurin osa raaka-aineissa käyttämistämme pakkauksista on alumiinivapaita ja sopii siten energiajakeeksi.

Autokalustoa uusitaan säännöllisin väliajoin ja autojen moottoritekniikassa on käytetty mahdollisimman ympäristöystävällisiä ratkaisuja sekä viimeisimpiä innovaatioita. Jatkuvalla reittisuunnittelulla pyritään vähentämään myös päästöjä.

Asiakastyytyväisyys

Asiakastyytyväisyys muodostuu monista tekijöistä. Seuraamme asiakastyytyväisesti säännöllisesti. Toiminnan laadun, ympäristöystävällisyyden sekä tehokkuuden seuraamiseen on laadittu useita mittareita. Mittariston tuloksia analysoimalla teemme kehitystoimenpiteitä parantamaan asiakastyytyväisyyttä.

Toiminnan laatua, ympäristöystävällisyyttä sekä tehokkuutta seuraamme laatumittareiden avulla. Tuloksia analysoimalla teemme tarvittavia kehitystoimenpiteitä.

Timo Pietilä, Toimitusjohtaja Pelican Rouge Coffee Solutions Oy

Haluatteko vastuullisen toimittajan? Ottakaa yhteyttä!

  • Yhteydenottopyyntö

    Pyydä tarjous

    Oletko kiinnostunut Pelican Rougen tuotteista, laitteista tai palveluista? Täytä lyhyt lomake, niin otamme sinuun yhteyttä.

     

  • Asiakaspalvelu

    020 1711 400

    asiakaspalvelu@pelicanrouge.com

    Ma–pe 8:00–16:00
    La–su suljettu

    (Puhelun hinta on kiinteästä verkosta 8,35 snt/puh + 16,69 snt/min, matkapuhelinliittymästä 8,35 snt/puh + 16,69 snt/min.)

  • Huoltopyyntö

    asiakaspalvelu@pelicanrouge.com

    Ilmoita yhteystietosi ja laitteen kyljessä oleva sarjanumero.