Huoltopalvelu

Tee kanssamme huoltosopimus ja jätä automaatin tai kahvilaitteesi kunnossapito meidän huoleksemme.

  1. Kotisivu
  2. Palvelut
  3. Palvelumuodot
  4. Huoltopalvelu

Asiantunteva huoltopalvelu pitää laitteet toimintakuntoisina!

Tee kanssamme huoltosopimus ja jätä automaatin tai kahvilaitteesi kunnossapito meidän huoleksemme. Suosittelemme, että laitteitamme huoltavat vain perusteellisen laitekoulutuksen saaneet huoltoammattilaisemme.

Huoltosopimuksemme sisältää huoltotyöt ja varaosat koko sopimuskauden ajan. Voit tilata meiltä laitteellesi myös kertaluontoisen huollon, jonka tarkoituksena on lisätä laitteen toimintavarmuutta sekä vähentää laitteeseen kohdistuvia vikakäyntejä. Laitteesta riippuen huoltoaika on 2-4 tuntia. Huollon yhteydessä teemme huoltolistan, josta ilmenee, mitä laitteessa on huollettu ja se säilytetään laitteen sisällä huoltokortin liitteenä. Huoltokäynnit suoritamme aina Pelican Rouge Coffee Solutions Oy:n normaalina työaikana. Kysy lisää huolloistamme!

Huoltopalvelu

  • laitteen teknisen toiminnan tarkastamisen
  • tiivisteiden venttiilien tarkastuksen ja tarvittaessa niiden vaihdon
  • kalkinpoiston tarvittaessa
  • suodattimien huollon/vaihdon
  • ovien ja rungon puhdistuksen
  • vesisuodattimen vaihdon
  • rahalukon huollon
  • tarvittaessa kylmäyksikön huollon
  • myyntihyllyjen toiminnan tarkastuksen ja tarvittaessa hyllyjen säädön
  • myyntiluukkujen tarkastuksen
  • täyttöjärjestelmän toiminnan tarkastuksen
  • pyöritysmekanismin tarkastuksen sekä voitelun tarvittaessa
  • lauhduttimen puhdistuksen
  • höyrystimen ja lauhduttimen tarkastuksen
  • lämpötila-anturin tarkastuksen sekä tarvittaessa säädön
  • jäähdytysjärjestelmälle tehtävät työt laskutetaan erikseen
  • vesisuodatinpatruunan vaihdon

  • kompressorin toiminnan tarkastuksen

  • ulkopuolisen puhdistuksen

Ota yhteyttä!

  • Puhelin

    020 1711 400

    Ma-pe 08:00-16:00
    La-su Suljettu

     

  • Sähköposti

    Lähetä meille sähköpostia

    Onko sinulla kysyttävää tai haluatko antaa palautetta? Otamme yhteyttä mahdollisimman pian.

  • Ongelma laitteessa?

    Huoltopyyntö

    Ilmoita viestissä yhteystietosi sekä laitteen sarjanumero (laitteen kyljessä), niin otamme sinuun yhteyttä.