Optium-palvelu

Optium-palvelumme takaa sen, että yrityksessänne on tuoretta kahvia ja muita virkistäviä juomia tarjolla 24h.

  1. Kotisivu
  2. Palvelut
  3. Palvelumuodot
  4. Optium-palvelu
Kätevä ratkaisu, jossa teet itse osan palvelusta

Kätevä ratkaisu, jossa teet itse osan palvelusta

Optium-palveluun sisältyy laitteen puhdistus ja pesu noin viiden viikon välein sekä veloitukseton tuotetoimitus pesukäyntien yhteydessä ja jatkuva tekninen takuu käytettäessä Pelican Rougen raaka-aineita koko sopimuskauden ajan.

Yrityksenne vastuuhenkilö hoitaa laitteen päivittäisen puhdistuksen sekä tuotteiden täytön. Tuotteiden lisätilaukset hoituvat kätevästi verkkokauppamme tai asiakaspalvelumme kautta. Opastamme automaatin päivittäisen hoidon henkilökohtaisesti yrityksenne vastuuhenkilölle laitteen asennuksen yhteydessä.

Täältä voit katsoa kahviautomaattien päivittäiseen pesuun liittyvät ohjevideot. Laitteiden puhdistaminen ei ole vaikeaa ja videon avulla vielä helpompaa!

Optium-palvelu - kätevä ratkaisu

  • valitsemanne kahviautomaatin

  • laajan tuotevalikoiman

  • laitteen pesuhuollon noin viiden viikon välein

  • tuotteiden toimituksen pesuhuollon yhteydessä ilman rahtikuluja

  • huoltotakuun käytettäessä Pelican Rouge Coffee Solutions Oy:n raaka-aineita koko sopimuskauden ajan

Ota yhteyttä!

  • Yhteydenottopyyntö

    Pyydä tarjous

    Oletko kiinnostunut Pelican Rougen tuotteista, laitteista tai palveluista? Täytä lyhyt lomake, niin otamme sinuun yhteyttä.

     

  • Asiakaspalvelu

    020 1711 400

    asiakaspalvelu@pelicanrouge.com

    Ma–pe 8:00–16:00
    La–su suljettu

    (Puhelun hinta on kiinteästä verkosta 8,35 snt/puh + 16,69 snt/min, matkapuhelinliittymästä 8,35 snt/puh + 16,69 snt/min.)

  • Huoltopyyntö

    asiakaspalvelu@pelicanrouge.com

    Ilmoita yhteystietosi ja laitteen kyljessä oleva sarjanumero.