Basic-palvelu

Basic-palvelulla nautitte tuoreesta kahvista ja muista herkullisista juomista kustannustehokkaasti.

  1. Kotisivu
  2. Palvelut
  3. Palvelumuodot
  4. Basic-palvelu
Basic-palvelu

Palvelumuoto heille, jotka haluavat hoitaa laitteen itse

Basic-palvelu

Basic-palvelulla nautitte tuoreesta kahvista ja muista herkullisista juomista kustannustehokkaasti. Palveluun sisältyy laite ja jatkuva tekninen takuu. Tuotteiden lisätilaukset hoituvat kätevästi verkkokauppamme tai asiakaspalvelumme kautta.

Opastamme automaatin päivittäisen hoidon henkilökohtaisesti yrityksenne vastuuhenkilölle laitteen asennuksen yhteydessä. Basic-palvelusopimukseen on mahdollista ostaa lisäpalveluna esim. laitteen pesu kerran kuukaudessa.

Täältä voit katsoa kahviautomaattien päivittäiseen pesuun liittyvät ohjevideot. Laitteiden puhdistaminen ei ole vaikeaa ja videon avulla vielä helpompaa!

Basic-palvelu - helpompaa jokapäiväistä elämää

  • valitsemanne kahviautomaatin

  • laajan tuotevalikoiman

  • huoltotakuun käytettäessä Pelican Rougen raaka-aineita koko sopimuskauden ajan

  • tuotteiden vaivattoman tilauksen verkkokauppamme kautta

Kysy lisää palveluistamme!

  • Yhteydenottopyyntö

    Pyydä tarjous

    Oletko kiinnostunut Pelican Rougen tuotteista, laitteista tai palveluista? Täytä lyhyt lomake, niin otamme sinuun yhteyttä.

     

  • Asiakaspalvelu

    020 1711 400

    asiakaspalvelu@pelicanrouge.com

    Ma–pe 8:00–16:00
    La–su suljettu

    (Puhelun hinta on kiinteästä verkosta 8,35 snt/puh + 16,69 snt/min, matkapuhelinliittymästä 8,35 snt/puh + 16,69 snt/min.)

  • Huoltopyyntö

    asiakaspalvelu@pelicanrouge.com

    Ilmoita yhteystietosi ja laitteen kyljessä oleva sarjanumero.